reklama

Automatické vypínanie tichého režimu

Dnes Vám pomôžem vyriešiť problém so zabúdaním vypínania tichého režimu. Poznáte tie situácie, ktoré si vyžadujú vypnutie zvukov telefónu.. a určite poznáte aj tie trápne momenty, keď Vám zrazu ten telefón začne naozaj zvoniť... .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prípadne až po dlhšej dobe si uvedomíte, že ste si zvuky zabudli vypnúť (mne osobne sa to stáva popravde dosť pravidelne).

Ak teda máte rovnaký problém, aplikácia Volume Timer je práve pre Vás. Jej pomocou si totiž môžete nastaviť automatické prepnutie normálneho režimu telefónu.

Aplikácia, čo sa týka funkčnosti a dizajnu, je podľa mňa veľmi podarená. Ovládanie je intuitívne a aj keď nie je angličtina Vašou silnou stránkou, určite ju budete vedieť používať. Ako vyzerá a aké možnosti obsahuje, si môžete prezrieť na fotkách nižšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zhrnutie:

Podľa mňa ide o skvelú aplikáciú, ktorá Vám môže veľmi pomôcť a ešte aj spríjemniť používanie Vášho mobilu. Samozrejme aj táto aplikácia má niekoľko múch – napríklad, že je len pre Android (celkom by sa mi hodila aj pre moje Blackberry alebo Windows phone). Taktiež možno jeden taký maličký problém by som videl ten, že pre najnovší Android je táto aplikácia zbytočná, pretože podobné nastavenia má už v základe. Rovnako by bolo super, keby aplikácia napríklad vedela zapnúť aj vibrácie.

+

Dizajn

Funkčnosť

Skvelý nápad

angličtina

len Android

Autor: Jakub Weiser

Obrázok blogu
Matúš Babjak

Matúš Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už dlhšiu dobu som chcel mať vlastný blog, no nevedel som na akú tému. Celkom rád sledujem ako sa dnešná technológia vyvíja. Asi so mnou budete súhlasiť, keď poviem, že aj dnešné smartfóny spravili veľký krok vpred. Nie je to tak dávno,čo som mal ešte Nokiu 3510i. Vtedy som si vravel, že už iný telefón nebudem chcieť. Nevedel som si predstaviť čo lepšie by ešte mohli vymyslieť a vyrobiť. Za ten krátky čas sa však telefóny dostali podstatne ďalej. Kým pri prvých telefónoch sme sa tešili z polyfonických zvonení, pri tých dnešných nemôžeme zabúdať na aplikácie - a niektoré nám dokážu naozaj pomôcť. Oblasť aplikácií ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol pre nejaké vlastné app. A toto ma postupne priviedlo k myšlienke založiť si blog o aplikáciách. Samozrejme, že nie len o tých vlastných. Tak ako na Slovensku aj v Čechách máme množstvo dobrých vývojárov. Myšlienkou blogu je podporiť slovenský a český trh, dostať naše aplikácie viac do povedomia nás všetkých. Takto môžete podporiť nás a tým aj našich vývojárov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu