reklama

Eye Doctor:Trainer - otestuj si svoje oči

Dnes som vyskúšal aplikáciu Eye Doctor-Trainer od spoločnosti Bytepioneer. Ak Vám meno spoločnosti evokuje skôr aplikácie na ochranu súkromia, máte pravdu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Známe sú ich aplikácie ako Blokuj Kameru, Spy protection a Mic Block - Chráň sa pred odpočúvaním.

Pozrime sa teda na aplikáciu Eye Doctor bližšie. Privíta nás úvodná strana, kde nájdeme Začatie tréningu, Očný test, Osobné štatistky a samozrejme nechýbajú ani nastavenia, kde si môžeme zapnúť/vypnúť zvuky a vibrácie, základné informácie o aplikácii a pod. . 

Poďme sa ale teraz pozrieť na to najdôležitejšie a to je samotná funkčnosť. Ako prvé som vyskúšal tréning očí. Môžeme si nastaviť čas trvania testu (3, 5, 7,10,15, 20). Skladá sa zo 6 cvikov a ku každému z nich máme aj návod. Test nám vygeneruje slová a našou úlohou je prečítať ich. Ak ich prečítať dokážeme, zvolíme možnosť „Mohol som prečítať“ a keď nie, tak:“ Nemohol som prečítať“. Keď sa test ukončí, pridelia sa nám body a výsledok je zaznamenaný v osobných štatistikách. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zo začiatku som bol skeptický, lebo si nemyslím, že by mobilná aplikácia mohla nejakým spôsobom pomôcť pri rozlišovaní očnej vady prípadne diagnózy, no po vyskúšaní som prišiel na niekoľko poznatkov. Aplikácia mi ukázala, že aj oči je možné precvičovať - podľa mňa je práve na toto skvelá a pomohla mi aj v akej takej pravidelnosti cvičenia . Na aplikácii sa mi páčila funkčnosť a nápad. Menej sa mi páči, že na výber je len jeden jazyk a slabší dizajn. 

Musím poďakovať aj firme Bytepioneer za to, že nám umožnila otestovať túto aplikáciu bezplatne. Aplikácia je prístupná na Android a Blackbery cez Snap.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Matúš Babjak

Matúš Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už dlhšiu dobu som chcel mať vlastný blog, no nevedel som na akú tému. Celkom rád sledujem ako sa dnešná technológia vyvíja. Asi so mnou budete súhlasiť, keď poviem, že aj dnešné smartfóny spravili veľký krok vpred. Nie je to tak dávno,čo som mal ešte Nokiu 3510i. Vtedy som si vravel, že už iný telefón nebudem chcieť. Nevedel som si predstaviť čo lepšie by ešte mohli vymyslieť a vyrobiť. Za ten krátky čas sa však telefóny dostali podstatne ďalej. Kým pri prvých telefónoch sme sa tešili z polyfonických zvonení, pri tých dnešných nemôžeme zabúdať na aplikácie - a niektoré nám dokážu naozaj pomôcť. Oblasť aplikácií ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol pre nejaké vlastné app. A toto ma postupne priviedlo k myšlienke založiť si blog o aplikáciách. Samozrejme, že nie len o tých vlastných. Tak ako na Slovensku aj v Čechách máme množstvo dobrých vývojárov. Myšlienkou blogu je podporiť slovenský a český trh, dostať naše aplikácie viac do povedomia nás všetkých. Takto môžete podporiť nás a tým aj našich vývojárov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu