reklama

Bistro - donáška jedla

Určite si aj ty si rád objednáš super pizzu, bohatý hamburger či zdraví šalát domov alebo do práce.. Od teraz si môžeš užívať jeden z najpohodlnejších spôsobov objednávania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zoznám sa s aplikáciou Bistro.sk, ktorá ponúka viac ako 400 reštaurácií v tvojom telefóne a má viac ako 100 000 spokojných zákazníkov. 

 

Ako Bistro.sk funguje

Už na prvý dojem je aplikácia jednoduchá a jasná, takže sa nemusíš báť o svoj hladný žalúdok. Stačí, že sa prihlasiš do aplikácie cez tvoj FB účet a následne si vyberieš mesto, v ktorom sa nachádzaš. Po zvolení mesta si môžeš vybrať jednu zo svojich obľúbených reštaurácií. Pri každej reštaurácii máš otváracie hodiny a tiež hodnotenie klientov, ktoré ti môžu pomôcť pri výbere reštaurácie. Tiež môžes vidieť aké možnosti platenia ti reštaurácia umožňuje. Ak si si vybral svoju reštauráciu, môžeš si začaž vyberať z bohatej ponuky jedál. Po zaslaní objednávky bude reštaurácia upozornená na tvojú objednávku a následne ti príde SMS, ktorá ti potvrdí objednávku s informáciou za ako dlho príde kuriér. Pokiaľ ti jedlo nechodí, v SMS máš zaslaný aj kontakt na reštauráciu alebo na zákaznícku podporu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme tvorcovia mysleli aj na tých, ktorí nie sú spokojní so svojou objednávkou. Do 6 hodín od objednávky ti bude doručený email, kde môžeš hodnotiť kvalitu či rýchlosť donášky jedla. Prípadne môžeš využiť online chat a dohodnúť sa na nejakej forme odškodnenia. 

Kredity - šikovné šetrenie

Skoro som zabudol na kredity. Už po prihlásení som dostal 150 kreditov a pri každej objednávke dostávaš ďalšie kredity. Samozrejme musíš byť prihlasený. Pri každej objednávke ti z kreditov bude odpočitané tak, ako aj zo sumy tvojej objednávky.

Táto aplikácia ma zaujala a preto si ju v telefóne určite nechám. Nikdy neviem kedy ma niekde zastihne poriadny hlad a kde potom budem zháňat nejaký kontakt na dobrú donášku? Iba, že by som mal zbalené dobré domáce jedlo od babičky….

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aplikáciu nájdeš na Google play a AppStore zdarma. Prajem dobrú chuť s novou Bistro aplikáciou. 

Obrázok blogu
Matúš Babjak

Matúš Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už dlhšiu dobu som chcel mať vlastný blog, no nevedel som na akú tému. Celkom rád sledujem ako sa dnešná technológia vyvíja. Asi so mnou budete súhlasiť, keď poviem, že aj dnešné smartfóny spravili veľký krok vpred. Nie je to tak dávno,čo som mal ešte Nokiu 3510i. Vtedy som si vravel, že už iný telefón nebudem chcieť. Nevedel som si predstaviť čo lepšie by ešte mohli vymyslieť a vyrobiť. Za ten krátky čas sa však telefóny dostali podstatne ďalej. Kým pri prvých telefónoch sme sa tešili z polyfonických zvonení, pri tých dnešných nemôžeme zabúdať na aplikácie - a niektoré nám dokážu naozaj pomôcť. Oblasť aplikácií ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol pre nejaké vlastné app. A toto ma postupne priviedlo k myšlienke založiť si blog o aplikáciách. Samozrejme, že nie len o tých vlastných. Tak ako na Slovensku aj v Čechách máme množstvo dobrých vývojárov. Myšlienkou blogu je podporiť slovenský a český trh, dostať naše aplikácie viac do povedomia nás všetkých. Takto môžete podporiť nás a tým aj našich vývojárov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu