reklama

Minúta po minúte

Nová aplikácia, pri ktorej budeš mať prehľad, čo sa vo svete deje. Ak nemáš rád dlhé články, ale uprednostňuješ rýchly prehľad toho čo sa vo svete deje, aplikácia Minúta je pre teba ideálna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Od redakcie Denníka N maš správy minútu po minúte. Či už ide o letecké neštastie alebo hokejový zápas. Aplikacia ti ponúka novinky dopĺnené odkazmi, grafmi, videami či obrázkami. Sú rozdelené do kategórií správ z domova, sveta, či už ide o ekonomiku či šport. 

Minúta po minúte je úspešným krátkym spravodajstvom z titulky webu nezávislých novín Denníka N a používajú ju denne tisícky ľudí. 

Moja recenzia 

Keď som pozeral, ktorá aplikácia by mohla našich čítateľov zaujať, natrafil som práve na túto aplikáciu, ktorá zaujala aj mňa. Rád sledujem čo sa u nás či vo svete deje, no nie vždy mám čas alebo náladu čítať dlhé články správ. Aplikácia Minúta je jedinečná práve vďaka krátkemu textu správ a dokonca môžem mať ešte lepší prehľad o tom, čo sa vôkol mňa deje. Na túto apl

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ikáciu je naozaj veľa pozitívnych reakcií a aj z vlastnej skúsenosti ju môžem len odporúčať.

Pre Android a iOS

Apliblog.sk
Apliblog.sk 
Matúš Babjak

Matúš Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už dlhšiu dobu som chcel mať vlastný blog, no nevedel som na akú tému. Celkom rád sledujem ako sa dnešná technológia vyvíja. Asi so mnou budete súhlasiť, keď poviem, že aj dnešné smartfóny spravili veľký krok vpred. Nie je to tak dávno,čo som mal ešte Nokiu 3510i. Vtedy som si vravel, že už iný telefón nebudem chcieť. Nevedel som si predstaviť čo lepšie by ešte mohli vymyslieť a vyrobiť. Za ten krátky čas sa však telefóny dostali podstatne ďalej. Kým pri prvých telefónoch sme sa tešili z polyfonických zvonení, pri tých dnešných nemôžeme zabúdať na aplikácie - a niektoré nám dokážu naozaj pomôcť. Oblasť aplikácií ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol pre nejaké vlastné app. A toto ma postupne priviedlo k myšlienke založiť si blog o aplikáciách. Samozrejme, že nie len o tých vlastných. Tak ako na Slovensku aj v Čechách máme množstvo dobrých vývojárov. Myšlienkou blogu je podporiť slovenský a český trh, dostať naše aplikácie viac do povedomia nás všetkých. Takto môžete podporiť nás a tým aj našich vývojárov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu