reklama

PitChoose – app pre nerozhodných

Nápad, s ktorým prišla Touch4IT s.r.o. si zaslúži pochvalu hlavne u tých, ktorí trpia nerozhodnosťou. Je úplne jedno pri čom sa neviete rozhodnúť. PitChoose vám vie pomôcť veľmi jednoducho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Či už ide o rozhodovanie pri dovolenke ako napr. Dubaj vs Alcatraz, Profilovka vs Profilovka alebo Biela vs Čierna. PitChoose je novinkou v App Store od tohoto roku no dokáže zaujať už na začiatku už len tým, že je zaujímavá. 

Budete potrebovať: 

1x Iphone internet

2x obrázok

Malú dávku trpezlivosti (skutočne len malú)

Ako to funguje? 

Aplikáciu som sa rozhodol hneď vyskúšať. Očakával som, že bude nutné vytvoriť si nejakú tú klientelu priateľov, ktorí mi pomôžu sa rozhodnúť. Omyl! Hneď po prihlasení do aplikácie sa mi zobrazili obrázky, kde som mohol pomôcť pri rozhodovaní. Čo znamená, že aj vám pomôže rozhodnúť sa ktokoľvek. Pri testovaní app trvalo len pár minút aby ma pri rozhodovaní prehlasovali. Túto app môžem len odporučiť. Je to skutočne zaujímavé a dobre spravená grafika tomu len dopomáha. Postupom času môžeme len očakávať zintenzívnenie pomoci pri rozhodovaní a to kvôli očakávanému nárastu uživateľov. Autor počíta s jej vylepšovaním, no uvidíme čo si užívatelia vyberú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Matúš Babjak

Matúš Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už dlhšiu dobu som chcel mať vlastný blog, no nevedel som na akú tému. Celkom rád sledujem ako sa dnešná technológia vyvíja. Asi so mnou budete súhlasiť, keď poviem, že aj dnešné smartfóny spravili veľký krok vpred. Nie je to tak dávno,čo som mal ešte Nokiu 3510i. Vtedy som si vravel, že už iný telefón nebudem chcieť. Nevedel som si predstaviť čo lepšie by ešte mohli vymyslieť a vyrobiť. Za ten krátky čas sa však telefóny dostali podstatne ďalej. Kým pri prvých telefónoch sme sa tešili z polyfonických zvonení, pri tých dnešných nemôžeme zabúdať na aplikácie - a niektoré nám dokážu naozaj pomôcť. Oblasť aplikácií ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol pre nejaké vlastné app. A toto ma postupne priviedlo k myšlienke založiť si blog o aplikáciách. Samozrejme, že nie len o tých vlastných. Tak ako na Slovensku aj v Čechách máme množstvo dobrých vývojárov. Myšlienkou blogu je podporiť slovenský a český trh, dostať naše aplikácie viac do povedomia nás všetkých. Takto môžete podporiť nás a tým aj našich vývojárov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu