reklama

Slovenské rádia RadioSCAN

Dnes som si zobral na preskúšanie aplikáciu Slovenské rádiá - Rádio SCAN.sk. Poďme sa hneď zhurta pozrieť na samotnú aplikáciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 

Aplikácia nás privíta úvodnou stranou, kde môžete spustiť stanicu, ktorú máte radi. Myslím si, že každý si v nej nájde svoje obľúbené rádio alebo svoj obľúbený štýl hudby. Taktiež tam nájdete možnosti ako prejsť na Fun page na facebooku, nahlásiť chybu aplikácie, štatistiky o počúvanosti rádií cez aplikáciu a pod. . Pri samotnom prehrávaní staníc som nepostretol žiadny problém. Asi je dobre ešte spomenúť, že aplikácia potrebuje buď wifi alebo zapnuté mobilné dáta.

Záver: Pre mňa osobne príjemná aplikácia čo sa týka funkčnosti. Určite by som ju odporúčal, ak chce mať človek všetky rádia pokope. Čo ja si asi najviac vážim je to, že táto aplikácia je originálne pre Blackberry ale taktiež je pre Android, Windows. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

+funkčnosť 

+jednoduchosť ovládania 

+množstvo a rozmanitosť staníc 

-nefunguje analýza

Obrázok blogu
Matúš Babjak

Matúš Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už dlhšiu dobu som chcel mať vlastný blog, no nevedel som na akú tému. Celkom rád sledujem ako sa dnešná technológia vyvíja. Asi so mnou budete súhlasiť, keď poviem, že aj dnešné smartfóny spravili veľký krok vpred. Nie je to tak dávno,čo som mal ešte Nokiu 3510i. Vtedy som si vravel, že už iný telefón nebudem chcieť. Nevedel som si predstaviť čo lepšie by ešte mohli vymyslieť a vyrobiť. Za ten krátky čas sa však telefóny dostali podstatne ďalej. Kým pri prvých telefónoch sme sa tešili z polyfonických zvonení, pri tých dnešných nemôžeme zabúdať na aplikácie - a niektoré nám dokážu naozaj pomôcť. Oblasť aplikácií ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol pre nejaké vlastné app. A toto ma postupne priviedlo k myšlienke založiť si blog o aplikáciách. Samozrejme, že nie len o tých vlastných. Tak ako na Slovensku aj v Čechách máme množstvo dobrých vývojárov. Myšlienkou blogu je podporiť slovenský a český trh, dostať naše aplikácie viac do povedomia nás všetkých. Takto môžete podporiť nás a tým aj našich vývojárov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu