reklama

Warranties - nekupuj ale reklamuj

Tentokrát vám prinášame aplikáciu Warranties (Záruka). Rozmýšľal som aká aplikácia by mohla byť prínosná. Ja a v podstate asi nikto nemá rád zbytočné aplikácie vo svojom telefóne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V prvom momente som mal takýto pohľad aj na túto aplikáciu. Kľudne však môžem povedať,že je celkom praktická a má svoje využitie.

Niekoľkokrát sa mi už stalo, že sa mi niečo pokazilo a prvá otázka čo mi prešla hlavou bola: “je to ešte v záruke?” Hlavne ak išlo o niečo hodnotnejšie. Boli prípady, keď som sa na hľadanie bločku vykašľal s tým, že to už určiťe nemôže byť v záruke. Či to bolo naozaj tak, sa už však teraz nedozviem.. Aplikácia Warranties od českého vývojára nám tento problém rieši a môže nám nejaké peniažky ušetriť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poďme sa teda na ňu pozrieť bližšie. 

Ako prvé čo ma na aplikácii zaujalo, je príjemná ikona. Po spustení aplikácie som mal prvý dojem taký … nijaký ... žiaden farebný dizajn ako sme dnes pri aplikáciach zvyknutí. No po chvíľke sa mi zapáčilo, že táto aplikácia je maximálne jednoduchá. V ľavom hornom rohu si pluskom pridám produkt. Hneď mi dá aplikácia na výber niekoľko údajov a tie, ktoré potrebujem si vyplním (meno produktu, meno obchodu, dátum nákupu, dlžka záruky) – to sú asi tie najpodstatnejšie údaje, ktoré bežne potrebujem. Ďalej je možnosť vyplniť seriové číslo, kontaktné číslo, foto produktu a čislo zmluvy. Následne stačí jednoduché uloženie a to je všetko. Produkty sa mi zobrazia hneď na hlavnej ploche pri spusteni aplikácie. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aplikácia je rýchla, jednoduchá, maximálne prehľadná a aj užitočná. Samozrejme, poriadok vo svojich bločkoch mať musíme - tento problém aplikácia nerieši a bez tohto dokladu nič nezreklamujeme. Pomocou tejto aplikácie si však viem aspoň rýchlo zistiť či sa mi vôbec oplatí doklad o kúpe hľadať. Aplikácia je na App Store zdarma, no umožňuje pridať len jeden produkt. Po zakúpení za 0,99 € Vám umožní pridať celý zoznam produktov.

Autor: Matúš Babjak

Obrázok blogu
Matúš Babjak

Matúš Babjak

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už dlhšiu dobu som chcel mať vlastný blog, no nevedel som na akú tému. Celkom rád sledujem ako sa dnešná technológia vyvíja. Asi so mnou budete súhlasiť, keď poviem, že aj dnešné smartfóny spravili veľký krok vpred. Nie je to tak dávno,čo som mal ešte Nokiu 3510i. Vtedy som si vravel, že už iný telefón nebudem chcieť. Nevedel som si predstaviť čo lepšie by ešte mohli vymyslieť a vyrobiť. Za ten krátky čas sa však telefóny dostali podstatne ďalej. Kým pri prvých telefónoch sme sa tešili z polyfonických zvonení, pri tých dnešných nemôžeme zabúdať na aplikácie - a niektoré nám dokážu naozaj pomôcť. Oblasť aplikácií ma zaujala natoľko, že som sa rozhodol pre nejaké vlastné app. A toto ma postupne priviedlo k myšlienke založiť si blog o aplikáciách. Samozrejme, že nie len o tých vlastných. Tak ako na Slovensku aj v Čechách máme množstvo dobrých vývojárov. Myšlienkou blogu je podporiť slovenský a český trh, dostať naše aplikácie viac do povedomia nás všetkých. Takto môžete podporiť nás a tým aj našich vývojárov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu